Hersenspinsels uit het creatieve brein
Het schrijven van waardevolle artikelen vinden we leuk. Daarom nemen wij je graag mee in de wereld van woorden. Regelmatig posten wij artikelen over de nieuwste trends en gaan we dieper in op onderwerpen zoals zoekmachineoptimalisatie, het brein van de klant en het belang van een simpele website. Want kennis hebben is leuk. Maar delen is nog veel leuker! Wij vinden het belangrijk dat jij óók zelf aan de slag kunt. Dus duik in de wereld van content. Schrijven kun je leren. Echt waar!
5 redenen waarom jij als ondernemer GIFs moet toevoegen aan jouw branding
Let’s talk about GIFs! Je weet wel zo’n grappig clipje, plaatje of sticker van katten of celebs dat oneindig vaak blijft doorspelen zonder dat je er op hoeft te klikken. Want hoewel GIFs al drie decennia meegaan begint het nu pas een echte hype te worden. Een hype die...
Wat is een GIF en waarom zijn GIFs anno 2021 zo populair op social media?
Een bewegend maar geluidloze loop van frames, eindeloos maar toch eindig. Jup, als er één ding is waar het internet anno 2021 van smult is het een goede GIF. Je weet wel, zo’n grappig clipje, plaatje of sticker die oneindig vaak blijft doorspelen zonder dat je er op...
Call to action voor jouw website bedenken? CTA do’s en don’ts!
Call to action: een woord waar je tegenwoordig mee wordt doodgegooid. Dit is natuurlijk niet voor niets. Een goede call to action op jouw website kan namelijk voor onwijs veel klanten zorgen. Weet je niet goed hoe je een effectieve CTA kunt creëren en ben je op zoek...
Website maken? Content first, design second!
Er zijn talloze manieren om de bouw van een website aan te pakken. Velen denken dat een fancy webdesign genoeg is om klanten te werven. Webteksten worden vaak als bijzaak gezien die je ‘even snel’ wegtypt. Je kunt dit vergelijken met het openen van een mooi ingepakt...
7 manieren voor meer conversie met je webteksten
Is jouw content verleidend genoeg om bezoekers om te zetten in een lead of klant? Sommige stukken die je schrijft (of opneemt) zullen kliks, leads of klanten opleveren terwijl andere juist opgaan in de massa. Niet fijn. Want eerlijk is eerlijk: het heeft je onwijs...
Gedwongen ondernemen: een boekje open over ondernemen met een beperking
Het was september 2005. Een van de eerste weken uit mijn middelbareschooltijd. Een nieuwe start met nieuwe kansen. Je moest er alleen wél even naar de andere kant van de wereld voor fietsen. Probeer maar eens 22 kilometer (enkele reis), als pakezel volgeladen, door...