Wanneer je aan de slag gaat met jouw verkooppagina is het verleidelijk om te schrijven vanuit de gedachte: ‘koop dit product’. Maar deze focus kan ervoor zorgen dat je uiteindelijk helemaal niets verkoopt. Jij wilt iets verkopen, maar jouw klant wil de oplossing voor...
Je hebt een ontzettend mooi product of sterke dienst. Wanneer mensen dit ontdekken, kunnen ze niet meer leven zonder. Maar ze hebben het nog nooit gebruikt of gekocht en weten nog niet wat ze missen. Het is verleidelijk om alle sterke functies op te noemen. Maar...
Heb je jouw ideale klant al omschreven? Dan is het tijd om de teksten toe te spitsen op dit publiek. Je spreekt ze aan met de juiste woorden, maar toch leest niet iedereen de hele tekst. Je moet de bezoeker dus een handje helpen. Maak je teksten scanbaar. Onderzoeker...
Ben jij ondernemer? Dan wil je vast een persoonlijke website hebben. En dan het liefst een website die anders is dan andere standaardwebsites. Want jij bent anders. Dat mogen de bezoekers best weten. Maar is een standaardwebsite eigenlijk echt zo verkeerd? Een website...
Het is ontzettend verleidelijk om gelijk aan de slag te gaan met het maken van een website. Ondernemers starten vol enthousiasme met het schrijven van hun verhalen. Maar uiteindelijk lopen ze bijna allemaal tegen een deur aan. Want online scoren met teksten, hoe doe...
Of beelden echt meer zeggen dan 1000 woorden is altijd maar de vraag. Toch blijft het een feit dat een website niet zonder de juiste foto’s kan. Die simpele stockfoto lijkt misschien onschuldig, maar het kan ervoor zorgen dat bezoekers op afstand blijven. Zorg dus dat...