door Iris Slabbekoorn | jun 24, 2019 | Artikelen
Jij bent een ondernemer, of misschien een ondernemer to-be. Als ondernemer weet jij uiteraard álles van jouw product of dienst. Noodzakelijk. Maar niet altijd even praktisch. Wat als ik jou vertel dat jij regelmatig klanten, zowel offline als online, misloopt júist...
door Iris Slabbekoorn | aug 27, 2018 | Artikelen
Heb jij je ooit afgevraagd hoe websites en apps, zoals Facebook of Instagram, gebruikers weten te lokken? Het is geen rocket sciene. Alle sterke websites maken gebruik van psychologische technieken om een website bezoekers te beïnvloeden. En het mooie is dat wij...
door Iris Slabbekoorn | jul 9, 2018 | Artikelen
Wanneer je aan de slag gaat met jouw verkooppagina is het verleidelijk om te schrijven vanuit de gedachte: ‘koop dit product’. Maar deze focus kan ervoor zorgen dat je uiteindelijk helemaal niets verkoopt. Jij wilt iets verkopen, maar jouw klant wil de oplossing voor...
door Iris Slabbekoorn | jun 25, 2018 | Artikelen
Je hebt een ontzettend mooi product of sterke dienst. Wanneer mensen dit ontdekken, kunnen ze niet meer leven zonder. Maar ze hebben het nog nooit gebruikt of gekocht en weten nog niet wat ze missen. Het is verleidelijk om alle sterke functies op te noemen. Maar...
door Iris Slabbekoorn | jun 8, 2018 | Artikelen
Heb je jouw ideale klant al omschreven? Dan is het tijd om de teksten toe te spitsen op dit publiek. Je spreekt ze aan met de juiste woorden, maar toch leest niet iedereen de hele tekst. Je moet de bezoeker dus een handje helpen. Maak je teksten scanbaar. Onderzoeker...
door Iris Slabbekoorn | mei 18, 2018 | Artikelen
Ben jij ondernemer? Dan wil je vast een persoonlijke website hebben. En dan het liefst een website die anders is dan andere standaardwebsites. Want jij bent anders. Dat mogen de bezoekers best weten. Maar is een standaardwebsite eigenlijk echt zo verkeerd? Een website...